Home / kisah / Tengk*rak anak berusia 2 tahun di temui dalam kandang buaya peliharaan bapanya sendiri..

Tengk*rak anak berusia 2 tahun di temui dalam kandang buaya peliharaan bapanya sendiri..

Allahu..😱😱
.
.
Tengk*rak anak berusia 2 tahun di temui dalam kandang buaya peliharaan bapanya sendiri..😭
.
.
Menangis pon dah xguna..


Zaty Jamian Byk2 binatang buaya jgk dia bela. Bela la kucing.. sedihnyee 😭

Hana Rahman Dia bela sb tu mata pencarian dia, bkn duk giler sesaja bela.

Cam org bela kerbau, tertiba anak sendiri ditanduk kerbau hingga terburai perut.
Nak kata bodoh bapaknya bela kerbau ke?

Sedangkan dah berzaman duk bela kerbau sebagai mata pencarian.

Benda nk jadi, bela binatang apa pun, akan jadi jgk. Bkn sb bapak tu b-doh bela buaya.

Amy Emah Ampa semua nmpk bela buaya ja..hampa xnmpk nu org dok bela ulaq sawa sebagai haiwan perliharaan…xjd apa xpa la…dh jd apa2 .semua pung pang2…sian ank ni..jd mangsa krn dek b-dohnya mak dan bapak bela haiwan ni..

Chamiey Za Even for commercial pun jgnla bela terlalu dkt dgn tempat tido!!! Dlm halaman rumah jgk dibela!!! Menangis air mata darah pn xguna

Suzana Alias Bahaya kwasan rumahyerr….sepatutyer tempat ke kwsan buaya dilock g mangga besar…baru budok2 xleh masuk…asbab kemat-an yg sgt memilukan….Kesian tgk mak dia… πŸ˜₯πŸ˜₯πŸ˜₯

Katherine Leo Tak dpt dbayangkan. Keadaan anak tu semasa bertarung nyawa sampaike meningal. Seram sgt. Kesian menjadi mangsa buaya belaan bapa sendiri.. Tenanglah anak syurga😒

Hadijah Jah Wat apa bela buaya kn dh mkn ank sendiri banyk ank orang yng minta di bela ni bela buaya pulk menyesal tk guna bun-h buaya tu pun ank nya tk dpt hidup blik

Ct Fareeda Sarymin bela buaya bukan sikit weh modalnya. hari2 nk kne bg berkilo2 daging/ayam sbg mknn. aku tgok dlm zoo pn da tkut ape lg ko bela haiwan pemangsa tu kt rumah sndiri. agk2 cam bengang dgn buaya tu sembelih la buat lauk plk. balas denda

Mhd Nahman Bnyak lagi banatang lain blh pelihara knpa plih buaya jg ap lg klw anak ada bdak kcil memang x blh lalai dh jd mcm nie kn dh rugi sndri ambl pelajaran lha nie
Al.fatihah buat anak syurga
Semoga kluarga d beri ksabaran

Eliza Walter Patut peka la. Mke sure pintu2 rumah kunci. Anak kecik jgn tak nampak d depan mata walaupun ada bby kecik… Dah bela byk buaya… Cuai la ni. Sedih…

Rahsia CEPAT HAMIL

 

Check Also

Rumah tangga porak peranda! rupanya dia terkena sihir kepala taik

Salah satu jenis sihir,yg mna orng yg mnghntr sihir jenis ini,mngamal ilmu kepala taik,inilah yg …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!